Jaký vybrat program?

Přiobjednejte si

Jaký vybrat program?

Přiobjednejte si

Cvik na paže: bicepsový přítah

18. 06. 2021

Zdravé stravování ve spolupráci s Andy Pavelcovou z FITFAB Strong připravilo seriál o cvičení problémových partií.

Postupně zveřejňujeme účinné cviky jednotlivých částí, abyste v kombinaci s krabičkovou dietou dosáhli těch nejlepších výsledků. Tentokrát se zaměříme na posilování paží prostřednictvím bicepsového přítahu.

Zjistit více

 

Zdravé stravování ve spolupráci s Andy Pavelcovou z FITFAB Strong připravilo seriál o cvičení problémových partií.

Postupně zveřejňujeme účinné cviky jednotlivých částí, abyste v kombinaci s krabičkovou dietou dosáhli těch nejlepších výsledků. Tentokrát se zaměříme na posilování paží prostřednictvím bicepsového přítahu.

Výchozí pozicí tohoto cviku jsou lehce pokrčené nohy tak, abyste neměli zamčená kolena. Záda napřímíme, ramena stáhneme od uší a uchopíme činky o váze dle individuálních možností každého člověka. Na fotce jsou činky o hmotnosti 2 kg.

Činky uchopíme podhmatem a paže držíme podél těla. Střídavě začneme s výdechem zdvihat paže, aniž bychom pohnuli výrazně lokty. Při provádění cviku si hlídáme pevný střed těla a stabilní postoj. Činku vždy vrátíme dolů až do natažené paže s nádechem.

Při cviku bychom si měli dávat pozor, aby se nejednalo o švih, ale tah, a celý pohyb spočíval v práci bicepsu. Hlavu nikam nezakláníme ani nepředkláníme, držíme ji v prodloužení páteře.

Nenechte si ujít nejdůležitější
novinky o Zdravém stravování

Nebojte se, váš email rozhodně nepřehltíme.
Obvykle zasíláme dvě nejdůležitější zprávy měsíčně.

Vaše data jsou v bezpečí. Přečtěte si více o našich zásadách ochrany osobních údajů.

 

Facebook Zdravého stravováníFacebook Zdravého stravování

+420 517 070 333Po-Čt:  8:00-17:00
Pá:       8:00-16:00
Ne:       12:00-19:00 (pouze dotazy ohledně rozvozu)

info@zdravestravovani.cz


Informace o naší krabičkové dietě


Copyright ©2023 Zdravé stravování s.r.o. | Design IMPnet, realizace Reperio