AKTUALITY

Zjednodušujeme systém výjimek

18.12.2019

U některých výjimek dochází od 6. 1. 2020 k malému zjednodušení.
číst dále »

V ROCE 2020 VAŘÍME OD 6.1.2020

03.12.2019

V novém roce vaříme od 6.1.2020. První jídlo vám tedy doručíme v neděli 5.1.2020 (trasy s ranním rozvozem 6.1.2020 ráno). Přes svátky (od 21.12.2019) je mimo i naše zákaznické centrum.
číst dále »

Program VEGAN: Chcete odlehčit jídelníček?

03.12.2019

Specifický a zcela odlišný od našich klasických programů. Nenajdete v něm maso a masné výrobky, mléko a mléčné produkty, vejce, ani med, želatinu a sádlo. Veškeré suroviny jsou tedy rostlinného původu.
číst dále »

další aktuality »

Právě se nacházíte: Úvodní strana / Blog

Silový trénink? Ano!  

Silový trénink? Ano! 08.03.2018
Z názvů jako bench press, leg press a nebo mrtvý tah nám běhá mráz po zádech. Možná ještě cviky pulower a sisi dřep se pro nás ženy zdají přijatelnější. Jenže!


Silový trénink je pro nás stejně důležitý jako pro muže

A možná ještě víc, protože co si budeme říkat, na ženu je v dnešní době kladen větší důraz vypadat skvěle. Dietu dokáže držet skoro každý, stačí jen silná vůle, ale oddřít náročný silový trénink, to už zmákne jen málokdo. Pevná a tvarovaná postava je však výsledkem dlouhodobého snažení, na kterém se bezpodmínečně musí podílet i silový trénink.

 





Jen aerobní cvičení nestačí?

Nestačí a tečka! Nesčetně krát jsem se setkala s lidmi, co rychle zhubli a jejich postava nebyla to, co opravdu chtěli. Aerobním tréninkem dosáhnete ztenčení podkožní vrstvy tuku, ale svaly vám nenarostou. Většinou o ně spíš přijdete držením nesprávných diet, počtem tréninků a nedostatkem odpočinku. Svaly dodávají postavě ten správný vzhled a hlavně mají i důležité funkce. pomáhají držet tělo pohromadě bez přílišného zatěžování oporného systému (kostry). Navíc hodně svalů = větší spotřeba energie a to je dobrá zpráva pro nás, můžeme hodně jíst :-)

 

Nuda v posilovně

Silový trénink už dneska neznamená tradiční, někdy nudné a zdlouhavé cvičení na strojích v posilovně. Dnes se už snažíme zapojit svaly z více úhlů. Takový trénink je zaměřený na výkonnost a sílu a vzájemné propojení těchto faktorů, které přináší i spalování tuků. V tréninku se musíme zaměřit postupně na určité svalové partie a tím dosáhneme rovnováhy celkové kompozice našeho těla. Díky správně sestavenému tréninku využijeme svůj potenciál na maximum. A nebojte se, že Vám porostou svaly. Ženám od přírody nebylo naprogramováno rychle nabírat svalovou hmotu.


Co tedy závěrem doporučit?

Mít dokonalou a hlavně zdravou postavu je souhra více faktorů. Aerobní trénink v přiměřené míře, vyvážená strava, silový trénink a odpočinek. Bez něj to opravdu nejde.

V našem Sport centru máte hned více možnosti silového tréninku. TRX a PUMP it! Obě skupinové cvičení doporučuji a z vlastních zkušeností jak na sobě, tak na svých klientech zaručuji dokonalý výsledek.



Sportu zdar a silovému tréninku taky!


 

článek sepsala certifikovaná trenérka skupinových cvičení

Michaela Rybová, Sportcentrum junior Žilina, SK



« zpět na seznam

Dnešní Menu

22. ledna 2020

snídaně Ananasová pomazánka, bageta
svačina (dopolední) Balkánská směs s tvarohem a kapií, toustíky
oběd Čerstvé těstoviny s kapustou, šunkou a karamelizovanou cibulkou
svačina (odpolední) Javorová ricotta s oříšky a borůvkovým pyré
večeře Roastbeef s vejcem a kaparovou majonézou, chléb

Celý jídelníček pro tento týden »

Objednejte si online

OBJEDNAT

Ukázka jídel

Zasílání novinek

Chcete být infomováni akcích a novinkách?
Abychom Vám mohli newsletter zasílat, potřebujeme
váš souhlas se zpracováním osobních údajů (zde
pouze e-mailová adresa). Souhlas udělíte vložením
e-mailu a kliknutím na tlačítko.
Všechny detaily i vaše práva zde.

Oblasti rozvozu jídla:

  • Beroun
  • Brno
  • Bruntál
  • Břeclav
  • Čáslav
  • Česká Třebová
  • České Budějovice
  • Domažlice
  • Frýdek Místek
  • Habartov
  • Hodonín
  • Hradec Králové
  • Cheb
  • Chodov
  • Jindřichův Hradec
  • Jihlava
  • Karlovy Vary
  • Karviná
  • Klatovy
  • Kolín
  • Kuřim
  • Kutná Hora
  • Kroměřiž
  • Kyjov
  • Liberec
  • Litomyšl
  • Luhačovice
  • Mariánské Lázně
  • Mladá Boleslav
  • Moravská Třebová
  • Napajedla
  • Náchod
  • Nové Město nad Metují
  • Olomouc
  • Otrokovice
  • Ostrava
  • Ostrov
  • Opava
  • Pardubice
  • Plzeň
  • Polička
  • Praha
  • Prostějov
  • Přerov
  • Rohatec
  • Rožnov pod Radhoštěm
  • Rychnov nad Kněžnou
  • Rýmařov
  • Sokolov
  • Strážnice
  • Svitavy
  • Šumperk
  • Tábor
  • Tachov
  • Třebíč
  • Turnov
  • Uherské Hradiště
  • Uherský Brod
  • Valašské Meziříčí
  • Velká nad Veličkou 
  • Velké Meziříčí
  • Veselí nad Moravou
  • Vsetín
  • Zábřeh
  • Zlín

©2013 Zdravé Stravování • Všechna práva vyhrazena • Všeobecné obchodní podmínkyŘešení sporůOsobní údaje

Vytvořeno studiem Up-net Multimedia