Hledáme: zkušeného asistenta/asistentku obchodního a prodejního oddělení
Co vás na pozici čeká
- administrativní a provozní podpora obchodního a prodejního týmu,
- kompletní zpracování dokumentace – zalistovávací tabulky, obchodní smlouvy, správa dat v systému K2,
- koordinace interních požadavků napříč odděleními,
- každodenní aktivní komunikace s obchodníky, zákazníky a partnery,
- dohled nad správností a úplností dat, kontrola zadávaných podkladů,
- spolupráce na přípravě nabídek a podkladů pro jednání.
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání (ekonomického nebo obchodního směru výhodou),
- praxi na podobné pozici, ideálně v oblasti obchodu nebo zákaznického servisu,
- velmi dobrou znalost práce s PC, zkušenost se systémem K2 výhodou,
- aktivní znalost angličtiny (slovem i písmem),
- pečlivost, samostatnost, organizační schopnosti, odolnost vůči stresu,
- týmový přístup a ochotu převzít zodpovědnost,
- řidičský průkaz sk. B.
Co vám můžeme nabídnout
- stabilní zázemí české společnosti,
- práci v přátelském kolektivu, kde se na vás kolegové mohou spolehnout,
- možnost stravování v rámci firmy,
- slevy na firemní produkty,
- firemní volno (free days),
- pracovní prostředí podporující samostatnost i rozvoj.
Nástup možný ihned.
Životopis a krátký motivační e-mail (proč bychom měli vybrat Vás) zasílejte prosím na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..